Καλώς ήρθατε στην ιστοσελίδα μας.

Το www.dressedhome.gr είναι ηλεκτρονικό εμπορικό κατάστημα μέσω του Διαδικτύου. Λειτουργεί υπό τη νομική μορφή της ΟΜΟΡΡΥΘΜΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ με την επωνυμία ΚΑΡΑΧΡΗΣΤΟΣ Θ. ΧΕΛΙΩΤΗ Α. Ο.Ε., με έδρα το Κορωπί (ΕΡΜΗ ΣΟΥΡΛΑΤΖΗ 42, ΚΟΡΩΠΙ, ΤΚ. 19441), τηλέφωνο: 2106022255, ΑΦΜ: 801653190, ΔΟΥ: ΚΟΡΩΠΙΟΥ και Αριθμό ΓΕΜΗ: 160877703000.

ΟΡΟΙ & ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ

Το σύνολο του περιεχομένου των πληροφοριών καθώς και των υπηρεσιών που εμφανίζονται στο dressedhome.gr ανήκουν αποκλειστικά και μόνο στο dressedhome.gr ή στον εκάστοτε δικαιούχο τους, ενώ προστατεύονται από τους νόμους περί πνευματικής ιδιοκτησίας.

Απαγορεύεται η αντιγραφή, η αναπαραγωγή, η διανομή, η διάδοση και γενικότερα η χρήση των πληροφοριών καθώς και υπηρεσιών του dressedhome.gr από τους επισκέπτες, χρήστες ή συνεργάτες του για οποιοδήποτε άλλο λόγο πέρα από την προσωπική χρήση.

Η χρήση των πληροφοριών και των λοιπών υπηρεσιών και στοιχείων που περιέχονται στο δικτυακό αυτό τόπο, με σκοπό εμπορικό, επιτρέπεται μόνο μετά από γραπτή άδεια.

Ο δικτυακός τόπος dressedhome.gr παρέχει παραπομπές (hyperlinks) σε άλλους δικτυακούς τόπους. Η περιήγηση σε αυτούς, γίνεται αποκλειστικά και μόνο με δική σας ευθύνη.

Τα μέλη, χρήστες έχουν την υποχρέωση να σέβονται όλους τους κανόνες του Ελληνικού και Διεθνούς Δικαίου όπως και των κανόνων περί ηθικής τάξης.

Εμπορικά ονόματα και πάσης φύσεως διακριτικά γνωρίσματα (σήματα, εικόνες, λογότυπα κ.τ.λ.) που αντιπροσωπεύουν το dressedhome.gr ή οποιοδήποτε τρίτο φυσικό ή νομικό πρόσωπο προστατεύονται από την νομοθεσία για τη Βιομηχανική Ιδιοκτησία και η χρησιμοποίηση τους στο δικτυακό τόπο με κανέναν τρόπο δεν αποτελεί ή μπορεί να ερμηνευτεί ως εκχώρηση τους ή παραχώρηση του δικαιώματος χρήσης τους, με οποιαδήποτε μορφή.

Οι πληροφορίες και οι λοιπές υπηρεσίες και τα στοιχεία που περιέχονται στο dressedhome.gr έχουν εμπορικό σκοπό και η χρήση τους επιτρέπεται μόνο μετά από γραπτή άδεια.

Οι υπεύθυνοι του dressedhome.gr έχουν το δικαίωμα να κάνουν αλλαγές στο περιεχόμενο ή τις υπηρεσίες του παρόντος δικτυακού τόπου καθώς και στους ανώτερους όρους χωρίς καμία προειδοποίηση.

Με τη χρησιμοποίηση του δικτυακού τόπου dressedhome.gr αποδέχεστε τους προαναφερθέντες όρους, ρητά και ανεπιφύλακτα.

ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΩΝ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ

Κατά την επίσκεψή σας στις σελίδες του dressedhome.gr και προκειμένου να παραγγείλετε προϊόντα, αλλά και για να διασφαλισθεί η δυνατότητα επικοινωνίας μαζί σας ώστε να σας ενημερώνουμε για νέα προϊόντα μας, είναι πιθανό να σας ζητηθεί να δηλώσετε στοιχεία που σας αφορούν (όνομα, ηλεκτρονική διεύθυνση, ημερομηνία γέννησης κλπ.). Τα προσωπικά δεδομένα που τυχόν δηλώνετε οπουδήποτε στις σελίδες και τις υπηρεσίες του διαδικτυακού τόπου dressedhome.gr προορίζονται αποκλειστικά και μόνο για τη διασφάλιση της λειτουργίας της αντίστοιχης υπηρεσίας και δεν επιτρέπεται να χρησιμοποιηθούν από οποιονδήποτε τρίτο, χωρίς να τηρηθούν οι διατάξεις του Ν. 2472/97 σχετικά με την προστασία από επεξεργασία δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα, όπως αυτός ισχύει κάθε φορά.

Το ηλεκτρονικό κατάστημα λειτουργεί σύμφωνα με την ισχύουσα ελληνική και κοινοτική νομοθεσία και τηρεί με ασφάλεια τα προσωπικά σας δεδομένα για όσο χρονικό διάστημα είστε εγγεγραμμένος σε κάποια υπηρεσία του dressedhome.gr. Τα προσωπικά σας δεδομένα διαγράφονται μετά την με οποιοδήποτε τρόπο λήξη της συναλλακτικής σχέσης.

Τα προσωπικά δεδομένα που δηλώνετε στο ηλεκτρονικό κατάστημα dressedhome.gr χρησιμοποιούνται αποκλειστικά από αυτό ή συνεργαζόμενες με αυτό επιχειρήσεις, με σκοπό την υποστήριξη, προώθηση και εκτέλεση της συναλλακτικής σχέσης. Τα τηρούμενα στοιχεία του αρχείου δύνανται να κοινοποιηθούν στις αρμόδιες δικαστικές, αστυνομικές και άλλες διοικητικές αρχές κατόπιν νομίμου αιτήματός τους και σύμφωνα με τις κάθε φορά ισχύουσες νομοθετικές διατάξεις. Ο Πελάτης έχει, μέσα στα πλαίσια της νομοθεσίας περί απορρήτου των τηλεπικοινωνιών, τα δικαιώματα ενημέρωσης και αντίρρησης που προβλέπουν τα άρθρα 11 έως 13 του Ν. 2472/1997.

Τo dressedhome.gr ακολουθώντας απαρέγκλιτα τις αρχές της προστασίας των προσωπικών δεδομένων του ατόμου, νόμος Ν2472/97 που προβλέπονται από τους σχετικούς νόμους και διεθνείς συμβάσεις δεν πρόκειται να προβούν σε οποιαδήποτε αθέμιτη και χωρίς την προηγούμενη έγκριση σας χρήση. Το dressedhome.gr με κανέναν τρόπο δεν αποκαλύπτει, δημοσιοποιεί, πωλεί, ανταλλάσσει τα προσωπικά στοιχεία και τις πληροφορίες που μας εμπιστεύεστε. Κατ’εξαίρεση μπορεί να δημοσιοποιηθούν προσωπικά σας στοιχεία από την εταιρεία, τηρουμένης πάντα της προβλεπόμενης από το νόμο διαδικασίας όταν τούτο επιβάλλεται από Δημόσια Αρχή, δικαστήριο κλπ.

Τo dressedhome.gr επιφυλάσσεται του δικαιώματος του να ενημερώνει τους προμηθευτές τους με στατιστικές καταστάσεις πωλήσεων, οι οποίες όμως σε καμία περίπτωση δεν θα περιέχουν προσωπικά στοιχεία που μπορεί να οδηγήσουν σε αναγνώριση ατόμων.

Επίσης μπορείτε οποτεδήποτε να προβείτε στην αλλαγή των προσωπικών στοιχείων που μας έχετε γνωστοποιήσει εφόσον υπάρχει λόγος ή και να περιορίσετε ή ακυρώσετε τη χρήση κάποιων από τα στοιχεία αυτά, ενημερώνοντας μας με email στη διεύθυνση [email protected]

ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΥΝΑΛΛΑΓΩΝ

Απαραίτητη προϋπόθεση για την έναρξη της μεταξύ μας συνδιαλλαγής είναι η γνωστοποίηση από πλευράς σας κάποιων προσωπικών στοιχείων. Όταν κάνετε μια παραγγελία, θα σας ζητήσουμε το πλήρες ονοματεπώνυμό σας, τη διεύθυνση στην οποία θα αποσταλούν τα πωλούμενα προϊόντα, τον αριθμό του σταθερού σας τηλεφώνου (ή όποιο άλλο τηλέφωνο θέλετε το οποίο θα χρησιμοποιηθεί για την καλύτερη εξυπηρέτηση σας), την ηλεκτρονική σας διεύθυνση (e-mail address) κ.λπ.

Στην περίπτωση που επιλέξετε οι πληρωμές σας να γίνουν μέσω πιστωτικής κάρτας, μεταφέρεστε και ολοκληρώνετε τη συναλλαγή στον ασφαλή δικτυακό ιστότοπο της VIVA Wallet. Η εταιρία μας ουδέποτε θα σας ζητήσει κανένα στοιχείο της πιστωτικής σας κάρτας και δε συλλέγει τέτοια δεδομένα.

ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ

To site συλλέγει κάποια προσωπικά δεδομένα από τους χρήστες του.

Υπεύθυνος Επεξεργασίας και Ιδιοκτήτης

dressedhome.gr,

[email protected]

Τύποι δεδομένων που συλλέγονται

Μεταξύ των τύπων των προσωπικών δεδομένων τους οποίους αυτή η εφαρμογή συλλέγει, από την ίδια είτε μέσω τρίτων, υπάρχουν: όνομα, επίθετο, τηλέφωνο, διεύθυνση, διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, κωδικός πρόσβασης, ταχυδρομικός κώδικας, πόλη , cookies και χρήση δεδομένων.

Άλλα προσωπικά δεδομένα που συλλέγονται μπορεί να περιγράφονται σε άλλα τμήματα της παρούσας πολιτικής απορρήτου ή από ειδικό επεξηγηματικό κείμενο.

Τα προσωπικά δεδομένα μπορούν να παρέχονται ελεύθερα από τον χρήστη, ή συλλέγονται αυτόματα κατά τη χρήση αυτής της εφαρμογής.

Οποιαδήποτε χρήση των Cookies – ή άλλα εργαλεία παρακολούθησης – από αυτή την εφαρμογή ή από τους ιδιοκτήτες των υπηρεσιών τρίτων που χρησιμοποιούνται από αυτή την αίτηση, εκτός αν ορίζεται διαφορετικά, χρησιμεύουν για την ταυτοποίηση των χρηστών και των προτιμήσεων τους, αποκλειστικά για το σκοπό της παροχής της υπηρεσίας που αιτείται από ο χρήστης.

Παράλειψη παροχής ορισμένων προσωπικών στοιχείων μπορεί να καταστήσει αδύνατο για την εφαρμογή αυτή να παρέχει τις υπηρεσίες της.

Οι χρήστες είναι υπεύθυνοι για τυχόν προσωπικά δεδομένα των τρίτων οι οποίες συγκεντρώθηκαν, δημοσιεύθηκαν θα μοιράστηκαν μέσω αυτής της αίτησης και να επιβεβαιώσει ότι έχει τη συγκατάθεση του τρίτου να παρέχουν τα δεδομένα στον ιδιοκτήτη.

Τρόπος και τόπος επεξεργασία των δεδομένων

Μέθοδοι επεξεργασίας

Ο υπεύθυνος επεξεργασίας δεδομένων επεξεργάζεται τα δεδομένα των χρηστών με σωστό τρόπο και λαμβάνουν τα κατάλληλα μέτρα ασφαλείας για την αποτροπή μη εξουσιοδοτημένης πρόσβασης, αποκάλυψη, τροποποίηση, ή μη εγκεκριμένη καταστροφή των δεδομένων.

Η επεξεργασία των δεδομένων γίνεται με τη χρήση ηλεκτρονικών υπολογιστών και / ή εργαλείων ΙΤ, ακολουθώντας οργανωτικές διαδικασίες και τους τρόπους που σχετίζονται αυστηρά με τους σκοπούς που αναφέρονται. Εκτός από τον Υπεύθυνο Επεξεργασίας, σε ορισμένες περιπτώσεις, τα δεδομένα μπορεί να είναι προσβάσιμα σε ορισμένους τύπους υπευθύνων, ασχολούνται με τη λειτουργία του δικτυακού τόπου (διοίκηση, πωλήσεις, μάρκετινγκ, νομικά, τη διαχείριση του συστήματος) ή εξωτερικά μέρη (όπως τρίτα μέρη τεχνικών υπηρεσιών, υπηρεσιών ταχυδρομείου, τη φιλοξενία του παρόχου, εταιρείες πληροφορικής, υπηρεσίες επικοινωνιών) διορίζονται, εάν είναι απαραίτητο, όπως επεξεργαστές δεδομένων από τον ιδιοκτήτη. Ο ενημερωμένος κατάλογος αυτών των μερών μπορεί να ζητηθεί από τον υπεύθυνο επεξεργασίας, ανά πάσα στιγμή.

Θέση

Η επεξεργασία των δεδομένων είναι στα γραφεία λειτουργίας του ελεγκτή δεδομένων και σε οποιαδήποτε άλλα μέρη όπου τα μέρη που εμπλέκονται με την επεξεργασία βρίσκονται. Για περισσότερες πληροφορίες, παρακαλούμε επικοινωνήστε με τον υπεύθυνο της επεξεργασίας.

Χρόνος συγκράτησης

Τα δεδομένα διατηρούνται για όσο χρόνο απαιτείται για την παροχή της υπηρεσίας που έχει ζητηθεί από τον χρήστη, είτε δηλώνεται από τους σκοπούς που περιγράφονται στο παρόν έγγραφο, και ο χρήστης μπορεί πάντα να ζητήσει από τον Ελεγκτή Δεδομένων αναστείλει ή να αποσύρει τα δεδομένα.

Η χρήση των συλλεχθέντων δεδομένων

Τα δεδομένα σχετικά με τον χρήστη συλλέγονται, για να επιτρέπουν στον ιδιοκτήτη να παρέχει τις υπηρεσίες της, καθώς και για τους ακόλουθους σκοπούς: Καταγραφή και έλεγχος ταυτότητας, αλληλεπίδραση με τους εξωτερικούς κοινωνικά δίκτυα και πλατφόρμες και Analytics.

Τα Προσωπικά Δεδομένα που χρησιμοποιούνται για κάθε σκοπό που περιγράφεται στις συγκεκριμένες ενότητες του παρόντος εγγράφου.

Λεπτομερείς πληροφορίες σχετικά με την επεξεργασία των δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα

Προσωπικά δεδομένα συλλέγονται για τους ακόλουθους σκοπούς και χρησιμοποιώντας τις ακόλουθες υπηρεσίες:

•              Analytics

•              Αλληλεπίδραση με εξωτερικά κοινωνικά δίκτυα και πλατφόρμες

•              Εγγραφή και πιστοποίηση

Πρόσθετες πληροφορίες σχετικά με τη συλλογή και επεξεργασία δεδομένων

Νομική δράση

Τα Προσωπικά Δεδομένα χρήστη μπορούν να χρησιμοποιηθούν για νόμιμους σκοπούς από τον υπεύθυνο επεξεργασίας, στο δικαστήριο ή στα στάδια που οδηγούν σε πιθανή δικαστική διαφορά που προκύπτει από ακατάλληλη χρήση της συγκεκριμένης εφαρμογής ή των σχετικών υπηρεσιών.

Ο χρήστης δηλώνει ότι γνωρίζει ότι ο υπεύθυνος επεξεργασίας μπορεί να υποχρεωθεί να αποκαλύψει τα προσωπικά δεδομένα κατόπιν αιτήσεως των δημόσιων αρχών.

Πρόσθετες πληροφορίες σχετικά Χρήστη Προσωπικά Δεδομένα

Εκτός από τις πληροφορίες που περιέχονται σε αυτή την πολιτική, η εφαρμογή αυτή μπορεί να παράσχει στο Χρήστη πρόσθετες και συναφείς πληροφορίες σχετικά με συγκεκριμένες υπηρεσίες ή τη συλλογή και την επεξεργασία των προσωπικών δεδομένων κατόπιν αιτήματος.

Αρχεία Καταγραφής και Συντήρηση

Για σκοπούς λειτουργίας και συντήρησης, αυτή η αίτηση και οποιεσδήποτε υπηρεσίες τρίτων μπορεί να συλλέξει τα αρχεία που αλληλεπιδρούν με αυτό το αρχείο εφαρμογής (σύστημα αρχείων καταγραφής) ή χρησιμοποιούν για το σκοπό αυτό άλλα Προσωπικά Δεδομένα (όπως IP Address).

Πληροφορίες που δεν περιλαμβάνονται στην παρούσα πολιτική

Περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με τη συλλογή ή επεξεργασία δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα μπορούν να ζητηθούν από τον υπεύθυνο επεξεργασίας, ανά πάσα στιγμή. Παρακαλούμε δείτε τα στοιχεία επικοινωνίας στην αρχή αυτού του εγγράφου.

Τα δικαιώματα των χρηστών

Οι χρήστες έχουν το δικαίωμα, ανά πάσα στιγμή, να γνωρίζουν εάν έχουν αποθηκευτεί τα προσωπικά τους δεδομένα και να συμβουλεύονται τον υπεύθυνο της επεξεργασίας για να μάθουν για το περιεχόμενο και την προέλευσή τους, για να εξακριβώσουν την ορθότητα τους ή να ζητήσουν να συμπληρωθούν, ακυρωθούν, ενημερωθούν ή να διορθωθούν , ή για τη μετατροπή τους σε ανώνυμη μορφή ή να εμποδίσουν οποιαδήποτε δεδομένα που πραγματοποιήθηκαν κατά παράβαση του νόμου, καθώς και να αντιταχθούν σε νόμιμους λόγους. Οι αιτήσεις πρέπει να αποσταλούν στον υπεύθυνο της επεξεργασίας στα στοιχεία που παρατίθενται παραπάνω.

Αλλαγές στην πολιτική απορρήτου

Ο υπεύθυνος επεξεργασίας δεδομένων διατηρεί το δικαίωμα να κάνει αλλαγές σε αυτή την πολιτική προστασίας προσωπικών δεδομένων ανά πάσα στιγμή, με γραπτή προειδοποίηση προς τους χρήστες της σε αυτή τη σελίδα. Συνιστάται ανεπιφύλακτα να ελέγξετε αυτή τη σελίδα συχνά. Εάν ένας χρήστης αντιτίθεται σε οποιαδήποτε από τις αλλαγές στην πολιτική, ο χρήστης πρέπει να σταματήσει να χρησιμοποιεί την αίτηση αυτή και να ζητήσει από τον Ελεγκτή Δεδομένων αφαιρέσει τα Προσωπικά Δεδομένα. Εκτός αν ορίζεται διαφορετικά, η τότε τρέχουσα πολιτική προστασίας προσωπικών δεδομένων ισχύει για όλα τα προσωπικά δεδομένα.

ΤΡΟΠΟΙ ΠΛΗΡΩΜΗΣ

Για αποστολές Εμπορευμάτων εντός Ελλάδας, η Εταιρεία δέχεται πληρωμές με

(α) πιστωτική/ χρεωστική κάρτα μέσω Πειραιώς (WinBank)

(β) Αντικαταβολή με χρέωση 2,50€ (για αγορές έως 30€)

(γ) Τραπεζική κατάθεση  σε λογαριασμό :

Πειραιώς (αρ. 6578160737160) : ΙΒΑΝ GR5501715780006578160737160 , δικ. ΚΑΡΑΧΡΗΣΤΟΣ ΘΩΜΑΣ- ΧΕΛΙΩΤΗ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ

Για τις αποστολές εντός Ελλάδας για τις παραγγελίες που έχουν υποβληθεί τηλεφωνικά, η Εταιρεία δέχεται πληρωμές αποκλειστικά και μόνο με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό.

(α) Για την πληρωμή με πιστωτική / χρεωστική κάρτα θα πρέπει να ακολουθήσετε τις οδηγίες που θα βρείτε στο Ηλεκτρονικό Κατάστημα. Αφού συμπληρώσετε τα στοιχεία σας στη φόρμα παραγγελίας, θα παραπεμφθείτε (re-directed) σε ειδική προστατευμένη σελίδα της συνεργαζόμενης με την Εταιρεία τράπεζας, στην οποία θα σας ζητηθεί να συμπληρώσετε τον αριθμό και την ημερομηνία λήξης της πιστωτικής/χρεωστικής σας κάρτας, τον τριψήφιο κωδικό ασφαλείας της κάρτας σας, καθώς και οποιοδήποτε άλλο στοιχείο κρίνει η εν λόγω τράπεζα για την ασφαλή συναλλαγή σας. Εφιστάται η προσοχή σας, όπως, κατά τη διάρκεια της επεξεργασίας της πληρωμής από τη συνεργαζόμενη τράπεζα και έως την επιβεβαίωση της επιτυχούς ολοκλήρωσης της συναλλαγής σας, αποφύγετε την απρόσκοπτη διακοπή της επεξεργασίας της συναλλαγής. Οι συναλλαγές με πιστωτική/χρεωστική κάρτα θα διεκπεραιώνονται μέσα από το Ηλεκτρονικό Κατάστημα χρησιμοποιώντας τις υπηρεσίες της παρόχου Επεξεργασίας Διαδικτυακών Πληρωμών τραπέζης με την οποία είναι συμβεβλημένη η Εταιρία. Είστε ο μόνος υπεύθυνος για την ορθή καταγραφή και την αλήθεια των στοιχείων της πιστωτικής/χρεωστικής σας κάρτας και θα πρέπει η κάρτα που χρησιμοποιείται για την εκάστοτε συναλλαγή να σας ανήκει. Η Εταιρία, για λόγους ασφαλείας, δεν αποθηκεύει τα στοιχεία καμίας πιστωτικής/χρεωστικής κάρτας για μελλοντική χρήση, επομένως πρέπει να επανεισάγετε τα στοιχεία κάθε φορά που θέλει να προβείτε σε νέα αγορά. Με την εισαγωγή των απαιτούμενων στοιχείων πιστωτικής/χρεωστικής κάρτας, δηλώνετε ρητώς ότι έχετε το νόμιμο δικαίωμα χρήσης της πιστωτικής/χρεωστικής κάρτας. Σε περίπτωση που η κάρτα σας δεν έχει χρήματα, η συναλλαγή δεν θα μπορεί να πραγματοποιηθεί, οπότε φροντίστε να υπάρχει επαρκές υπόλοιπο. Οι συναλλαγές σας προστατεύονται από ανώτατα συστήματα online ασφαλείας (ψηφιακό πιστοποιητικό κρυπτογραφημένο με SSL, έλεγχος του τριψήφιου κωδικού ασφαλείας της πιστωτικής/χρεωστικής κάρτας (CVV. Σε κάθε περίπτωση, δεν μπορεί η Εταιρεία να εγγυηθεί ότι μπορεί να αποτρέψει την παράνομη χρήση πληροφοριών από μη εξουσιοδοτημένα τρίτα μέρη. Επίσης, η Εταιρία δεν ευθύνεται για τη μη πραγματοποίηση χρεώσεων ή δεσμεύσεων ποσών με πιστωτική/χρεωστική κάρτα σε περίπτωση υπαιτιότητας της παρόχου Επεξεργασίας Διαδικτυακών Πληρωμών Τραπέζης ή του παρόχου Διαδικτυακών Υπηρεσιών (Internet Service Provider ή ISP).

i) Πριν την καταχώρηση της παραγγελίας σας θα γίνεται προέγκριση της πιστωτικής / χρεωστικής σας κάρτας με δέσμευση του συνολικού ποσού (τίμημα και τυχόν συμφωνηθέντα έξοδα λ.χ. μεταφοράς) προκειμένου να γίνει και η αντίστοιχη δέσμευση του(ων) Εμπορεύματος(ων) που θα σας αποστείλουμε. Σε περίπτωση που στο στάδιο της επιβεβαίωσης της παραγγελίας σας υπάρξει κάποιο πρόβλημα με την προέγκριση σας, τότε η Εταιρεία θα έρχεται σε επαφή μαζί σας με έναν από τους τρόπους που αναφέρεται στο άρθρο 5.2.2. ανωτέρω προκειμένου να συνεννοηθεί μαζί σας για το θέμα αυτό. Εφόσον κανένας από τους προβλεπόμενους τρόπους επικοινωνίας μαζί σας δεν καταστεί εφικτός για οποιονδήποτε λόγο για διάστημα εφτά (7) ημερών από την αποστολή του αιτήματος παραγγελίας σας, το αίτημα σας θα ακυρώνεται αυτομάτως και θα πρέπει να αποστείλετε ξανά αίτημα προς εμάς. Στην περίπτωση αυτή θα σας αποστέλλεται σχετικό μήνυμα ακύρωσης του αιτήματος παραγγελίας σας στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που μας έχετε δηλώσει. Σε περίπτωση επιτυχούς προέγκρισης, η οριστική χρέωση της κάρτας σας γίνεται με την αποστολή του/των Εμπορεύματος/των προς εσάς. Το ποσό χρέωσης εκτός από την αξία του παραγγελθέντος Εμπορεύματος/ων, περιλαμβάνει και τα έξοδα αποστολής σύμφωνα με τον όρο 7.2. κατωτέρω.

ii) Σε περίπτωση που σε οποιοδήποτε σημείο, μολονότι έχει ληφθεί η ως άνω προέγκριση και έχουν αποσταλεί σε εσάς το/τα Εμπόρευμα/τα που έχετε παραγγείλει, τυχόν εκ παραδρομής ή/και λόγω τεχνικού ή άλλου προβλήματος ή/και για οποιονδήποτε άλλο λόγο και αιτία δεν έχει γίνει η οριστική χρέωση της κάρτας σας με το αναλογούν τίμημα και τα έξοδα, η Εταιρεία έχει το δικαίωμα να προβεί στην οριστική χρέωση του ποσού και των εξόδων που αντιστοιχούν σε εκτελεσθείσα παραγγελία σας σε οποιοδήποτε μεταγενέστερο στάδιο, σε οποιοδήποτε χρονικό σημείο. Στην περίπτωση που επιλέξετε να πληρώσετε με πιστωτική/χρεωστική κάρτα θα πρέπει είτε να είστε παρόντες εσείς οι ίδιοι κατά την παραλαβή της παραγγελίας σας έχοντας μαζί σας την ταυτότητά σας, είτε να είναι παρών εξουσιοδοτημένος κάτοχος με την ταυτότητά του. Σε περίπτωση που η παραγγελία πραγματοποιείται στα στοιχεία και για λογαριασμό εταιρείας τότε θα πρέπει να είναι παρόντες κατά την παραλαβή της παραγγελίας, είτε ο νόμιμος εκπρόσωπος της εταιρείας με την ταυτότητά του, είτε σχετικά εξουσιοδοτημένος υπάλληλος της εταιρείας με την ταυτότητά του.

(β) Αν επιλέξετε την αντικαταβολή ως τρόπο πληρωμής (μόνο για την Ελλάδα) θα πρέπει να πληρώσετε την υπηρεσία ταχυμεταφορών (courier) κατά την παράδοση της παραγγελίας σας, διαφορετικά η παραγγελία δεν θα παραδίδεται. Σε περίπτωση που η συνολική αξία της παραγγελίας σας υπερβαίνει τα 500€ δεν υπάρχει δυνατότητα αποστολής με αντικαταβολή. Ανεξαρτήτως του τρόπου πληρωμής που θα επιλέξετε υπάρχει η δυνατότητα επιλογής έκδοσης είτε αποδείξεως λιανικής είτε τιμολογίου. Τιμολόγιο εκδίδεται σε εταιρείες και σε ελεύθερους επαγγελματίες, εφόσον συμπληρώσουν κατά την παραγγελία τους τα εξής στοιχεία: επωνυμία εταιρείας, ΑΦΜ, ΔΟΥ και επάγγελμα για τους ελεύθερους επαγγελματίες. Το τιμολόγιο/απόδειξη θα αποστέλλεται με την παραγγελία σας. Επίσης, ανεξαρτήτως του τρόπου πληρωμής που θα επιλέξετε, δικαιούστε επιστροφή χρημάτων εάν αποφασίσετε να επιστρέψετε το Εμπόρευμα σύμφωνα με τους όρους του παρόντος.

(γ) Εάν επιλεγεί ως μέθοδος πληρωμής η κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό, τότε θα πρέπει να προεξοφλήσετε την παραγγελία σας (και τα τυχόν συμφωνηθέντα έξοδα λ.χ. μεταφοράς) στο σύνολό της ενιαία και όχι τμηματικά σε έναν από τους λογαριασμούς της Εταιρείας που εμφανίζονται στο αντίστοιχο πεδίο πληρωμής σε τραπεζικό λογαριασμό, θέτοντας ως αιτιολογία κατάθεσης το ονοματεπώνυμό σας και τον κωδικό της παραγγελίας σας. Ο κωδικός παραγγελίας θα αναγράφεται στο e-mail που θα λάβετε αμέσως μόλις γίνει η καταχώρηση της παραγγελία σας. Η σχετική κατάθεση πρέπει να ολοκληρωθεί εντός επτά (7) ημερών και για τις τηλεφωνικές παραγγελίες. Μετά την ως άνω κατάθεση, θα πραγματοποιηθεί η δέσμευση των Εμπορευμάτων που περιλαμβάνονται στην παραγγελία σας από εμάς. Μετά τη επιβεβαίωση της κατάθεσης του συνολικού ποσού της παραγγελίας σας ακολουθείται η διαδικασία της επεξεργασίας και της επιβεβαίωσης παραγγελίας και σας αποστέλλονται τα σχετικά ηλεκτρονικά μηνύματα ή/και μήνυμα ή/και επικοινωνία στο κινητό τηλέφωνο που μας έχετε δηλώσει. Σε περίπτωση μη επιβεβαίωσης της κατάθεσης του συνολικού ποσού της παραγγελίας σας εντός της ανωτέρω προθεσμίας των επτά (7), η παραγγελία σας θα ακυρώνεται αζημίως και η σύμβαση πώλησης θα λογίζεται ως μηδέποτε καταρτισθείσα. Στην τελευταία αυτή περίπτωση θα σας αποστέλλεται σχετικό μήνυμα ακύρωσης του αιτήματος παραγγελίας σας στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή/και στο κινητό τηλέφωνο που μας έχετε δηλώσει.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ & ΠΑΡΑΔΟΣΗ

Με την επιφύλαξη τυχόν ειδικότερων χρεώσεων που θα προβλέπονται ρητώς στο Ηλεκτρονικό Κατάστημα και σε κάθε περίπτωση στην επιβεβαίωση παραγγελίας σας, γενικά το κόστος αποστολής έχει ως ακολούθως:

– για παραγγελίες συνολικής αξίας έως 59,99 €,το κόστος αποστολής είναι 4,00€ σε όλη την Ελλάδα.

– για παραγγελίες συνολικής αξίας από 60,00 € και άνω, η αποστολή και το κόστος των μεταφορικών είναι ΔΩΡΕΑΝ. Εξαιρούνται μικροέπιπλα και αντικείμενα με ογκοχρέωση . (Αποστολή κατόπιν συνεννόησης)

Παράδοση Εμπορευμάτων:

Κατά την παρούσα χρονική στιγμή, η Εταιρεία διενεργεί παραδόσεις αποκλειστικά εντός της Ελληνικής Επικράτειας μέσω ΕΛΤΑ Courier ή Speedex.

Παρακαλούμε βεβαιωθείτε ότι η διεύθυνση που εισάγετε ή επικοινωνείτε τηλεφωνικά στην περίπτωση των τηλεφωνικών παραγγελιών είναι σωστή.

Η παράδοση των Εμπορευμάτων θα πραγματοποιείται από συνεργαζόμενες εταιρείες ταχυμεταφορών κατά τις εργάσιμες ώρες και ημέρες (Δευτέρα – Σάββατο 09:00-17:00), στις οποίες η Εταιρεία προωθεί τα προσωπικά στοιχεία σας, όπως ονοματεπώνυμο και διεύθυνση αποστολής, έτσι ώστε να καθίσταται εφικτή η παράδοση και εκτέλεση των παραγγελιών. Δια του παρόντος συναινείτε ανεπιφύλακτα στην προώθηση των προσωπικών σας στοιχείων και δεδομένων για το σκοπό της αποστολής των παραγγελθέντων και εξοφληθέντων Εμπορευμάτων.

Συγκεκριμένα, δυνάμει του βασικού χρονοδιαγράμματος παράδοσης της συνεργάτιδάς μας εταιρείας ταχυμεταφορών οι παραδόσεις έχουν ως εξής:

– στην Αθήνα από 1 έως 3 εργάσιμες ημέρες.

– στην υπόλοιπη Ελλάδα από  1 έως 5 εργάσιμες ημέρες.

Η Εταιρεία και οι συνεργάτες της λαμβάνουν όλα τα απαραίτητα μέτρα για την έγκαιρη παράδοση σε εσάς των Εμπορευμάτων που έχετε παραγγείλει βάσει του ως άνω χρονοδιαγράμματος. Με την παράδοση της παραγγελίας σας στον εκάστοτε συνεργάτη ταχυμεταφορέα, θα σας αποστέλλεται σχετικό μήνυμα στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή/και στο κινητό τηλέφωνο που μας έχετε δηλώσει, το οποίο θα σας ενημερώνει για την παράδοση του/των παραγγελθέντος/των Εμπορεύματος/των στον ταχυμεταφορέα και το χρονοδιάγραμμα παράδοσης σε εσάς. Επισημαίνεται ωστόσο ότι οποιοδήποτε χρονοδιάγραμμα παράδοσης έχει τεθεί, είναι μόνο ενδεικτικού χαρακτήρα. Η Εταιρεία δεν ευθύνεται για τυχόν καθυστερήσεις που οφείλονται σε ανωτέρα βία ή σε γεγονότα που εκφεύγουν από τον έλεγχό της. Ενδεικτικώς δεν ευθύνεται για αιτίες καθυστέρησης παράδοσης που οφείλονται σε καθυστερήσεις σε τελωνεία, ενδιάμεσους χώρους φόρτωσης-εκφόρτωσης, απεργίες μεταφορικών μέσων ή άλλου είδους απεργίες που επηρεάζουν την παράδοση των προϊόντων στις αποθήκες τις εταιρείας μας από τους προμηθευτές μας κλπ. Στην περίπτωση τυχόν καθυστερήσεων η Εταιρεία θα κάνει κάθε δυνατή προσπάθεια να επικοινωνήσει μαζί σας στα στοιχεία που της έχετε παραχωρήσει προκειμένου να σας ενημερώσει σχετικά και να συνεννοηθεί μαζί σας για την νέα παράδοση ή την παράδοση άλλου Εμπορεύματος.

Μπορείτε να ελέγχετε την κατάσταση της παραγγελίας σας ανά πάσα στιγμή στην ενότητα “Ο λογαριασμός μου” και στην υποενότητα “Οι παραγγελίες μου” αφού συνδεθείτε στο Ηλεκτρονικό Κατάστημα με τους κωδικούς σας και τηλεφωνικά στην περίπτωση των τηλεφωνικών παραγγελιών. Παρακαλείσθε να εισάγετε ως διεύθυνση παραλαβής, διεύθυνση στην οποία θα βρίσκεστε , είτε εσείς οι ίδιοι αυτοπροσώπως, είτε κάποιος παραλήπτης της παραγγελίας σας κατά τις εργάσιμες ώρες, όπως για παράδειγμα στο χώρο εργασίας σας. Εάν δεν βρίσκεστε εσείς οι ίδιοι αυτοπροσώπως ή κάποιος εξουσιοδοτημένος παραλήπτης προκειμένου να παραλάβει και να υπογράψει για την παραγγελία για λογαριασμό σας στoν τόπο παραλαβής, θα ενημερώνεστε σχετικά με σημείωμα που θα τοποθετείται στο γραμματοκιβώτιό σας, ενώ θα σας γνωστοποιείται από πού μπορείτε να παραλάβετε τα πακέτα – δέματα Εμπορευμάτων που έχουν αποσταλεί. Ειδικά στην περίπτωση που επιλέξετε να πληρώσετε με πιστωτική/χρεωστική κάρτα θα πρέπει είτε να είστε παρόντες εσείς οι ίδιοι κατά την παραλαβή της παραγγελίας σας έχοντας μαζί σας την ταυτότητά σας, είτε να είναι παρών εξουσιοδοτημένος κάτοχος με την ταυτότητά του. Σε περίπτωση που η παραγγελία πραγματοποιείται στα στοιχεία και για λογαριασμό εταιρείας τότε θα πρέπει να είναι παρόντες κατά την παραλαβή της παραγγελίας, είτε ο νόμιμος εκπρόσωπος της εταιρείας με την ταυτότητά του, είτε σχετικά εξουσιοδοτημένος υπάλληλος της εταιρείας με την ταυτότητά του. Σε περίπτωση που η παραγγελία πραγματοποιείται στα στοιχεία και για λογαριασμό εταιρείας τότε η πιστωτική/χρεωστική κάρτα που χρησιμοποιείτε να είναι εταιρική. Δηλαδή να έχει εκδοθεί στα στοιχεία τη αντίστοιχης εταιρείας. Επίσης κατά την παράδοση θα πρέπει να είναι παρών ο εξουσιοδοτημένος κάτοχος με τη πιστωτική κάρτα και τη ταυτότητα του. Σε αντίθετη περίπτωση θα ενημερώνεστε σχετικά με σημείωμα που θα τοποθετείται στο γραμματοκιβώτιό σας, ενώ θα σας γνωστοποιείται από πού μπορείτε να παραλάβετε τα πακέτα – δέματα Εμπορευμάτων που έχουν αποσταλεί. Σε περιπτώσεις που δέμα/τα επιστρέφεται/ονται στην Εταιρεία λόγω μη παραλαβής από εσάς ή λόγω δήλωσης λανθασμένης διεύθυνσης, η Εταιρεία θα επιστρέφει τα χρήματα πληρωμής αλλά όχι τα έξοδα αποστολής.

ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗΣ

Σύμφωνα με τον Ν.2251/1994 όπως τροποποιήθηκε και ισχύει, ο Πελάτης έχει το δικαίωμα να επιστρέψει τα προϊόντα που αγόρασε από το ηλεκτρονικό κατάστημα, εφόσον πρόκειται για προϊόντα που δεν εξαιρούνται από το δικαίωμα υπαναχώρησης, αζημίως, χωρίς να υποχρεούται να ανακοινώσει το λόγο για τον οποίο επιθυμεί την επιστροφή τους, εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή τους. Ο Πελάτης πρέπει να τα αποστείλει με δικά του έξοδα. Σε κάθε περίπτωση, ο Πελάτης πριν από την επιστροφή των προϊόντων, μπορεί να επικοινωνεί με την Επιχείρηση, είτε μέσω τηλεφώνου, είτε μέσω αποστολής ηλεκτρονικού μηνύματος. Ο Πελάτης οφείλει να επιστρέψει τα προορισμένα προς επιστροφή προϊόντα, με το επίσημο παραστατικό της αγοράς τους, στην ίδια κατάσταση στην οποία τα παρέλαβε, χωρίς τα προϊόντα να έχουν αποσφραγισθεί ή να έχει παραβιασθεί η συσκευασία τους ή να έχουν χρησιμοποιηθεί. Προϋπόθεση επίσης για την επιστροφή είναι να έχουν τηρηθεί οι συνθήκες διατήρησής τους.

Η επιστροφή γίνεται δεκτή, μόνον εφόσον ο Πελάτης έχει εξοφλήσει προηγουμένως κάθε ποσό που επιβαρύνθηκε η Επιχείρηση για την αποστολή των προϊόντων στον Πελάτη, όπως και τα έξοδα αποστολής για την επιστροφή τους. Η δήλωση υπαναχώρησης ασκείται εγγράφως με τη συμπλήρωση της σχετικής φόρμας που είναι διαθέσιμη ΕΔΩ και την αποστολή της α) είτε στην ταχυδρομική διεύθυνση της Επιχείρησης (Ερμή Σουρλατζή 42, Κορωπί, 19441) είτε στην ηλεκτρονική διεύθυνση [email protected] Η Επιχείρηση είναι υποχρεωμένη να επιβεβαιώσει εγγράφως την παραλαβή της δήλωσης υπαναχώρησης μόλις την παραλάβει.

Σε περίπτωση υπαναχώρησης ο Πελάτης υποχρεούται να επιστρέψει τα προϊόντα, εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημέρα που κοινοποίησε την υπαναχώρηση. Κατόπιν της δήλωσης υπαναχώρησης, η Επιχείρηση υποχρεούται να αποδώσει στον Πελάτη το τίμημα που εισέπραξε. Η επιστροφή του τιμήματος λόγω υπαναχώρησης από τον Πελάτη θα γίνεται το αργότερο εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από τον χρόνο, που η Επιχείρηση έλαβε αποδεδειγμένα γνώση για την υπαναχώρησή του. Δεν επιστρέφονται δαπάνες παράδοσης, παρά μόνον εάν ο Πελάτης είχε επιλέξει τρόπο παράδοσης άλλον, από τον φθηνότερο τυποποιημένο τρόπο παράδοσης που προσφέρει η Επιχείρηση.

Ο Πελάτης ευθύνεται για τυχόν μείωση της αξίας των επιστραφέντων προϊόντων, εάν έκανε χρήση άλλη από εκείνη που ήταν αναγκαία.

Εξαιρέσεις από το Δικαίωμα Υπαναχώρησης

Από το προβλεπόμενο στην παραπάνω παράγραφο δικαίωμα υπαναχώρησης του Πελάτη, εξαιρούνται τα προϊόντα εκείνα που αγοράσθηκαν από το ηλεκτρονικό κατάστημα και:

– Να βρίσκονται στην αρχική κατάσταση παράδοσης, (σφραγισμένο όπως παρελήφθη) συμπεριλαμβανομένου της συσκευασίας, των οδηγιών χρήσης, περιφερειακών & αξεσουάρ.

– Να μην έχουν χρησιμοποιηθεί

– Να ταχυδρομηθούν προς επιστροφή από τον παραλήπτη του προϊόντος το αργότερο σε δεκατέσσερις (14) ημερολογιακές ημέρες.

– Να έχει προηγηθεί τηλεφωνική και γραπτή επικοινωνία για την πρόθεσή σας.

– Να συνοδεύεται απαραίτητα με την πρωτότυπη απόδειξη αγοράς ή τιμολόγιο.

– Δεν δεχόμαστε επιστροφές σπασμένων και παραποιημένων προϊόντων από τη στιγμή που γίνει η παράδοση από τον μεταφορέα, ελέγξετε τα προϊόντα και υπογράψετε για την ακεραιότητά τους.

– Για λόγους υγιεινής σε προϊόντα όπως:

α) Μαξιλάρια ύπνου

β) Παπλώματα

γ) Κουβερλί

δ) Κουβέρτες

ε) Σε εποχιακά είδη

Ευθύνη για ελαττώματα-Επιστροφές και Εγγύηση Προιόντων

Ανεξάρτητα από το δικαίωμα του Πελάτη για υπαναχώρηση, η Επιχείρηση ευθύνεται κατά τις διατάξεις του Αστικού Κώδικα, όταν το προϊόν που αγοράστηκε από τον Πελάτη, δεν ανταποκρίνεται στη σύμβαση και ιδίως όταν έχει πραγματικό ελάττωμα ή δεν έχει τις συνομολογημένες ιδιότητες. Όλα τα προϊόντα έχουν 2ετή εγγύηση, μέσα στην οποία ο καταναλωτής μπορεί και έχει το δικαίωμα, σε περίπτωση που θεωρεί ότι ένα προϊόν είναι ελαττωματικό ή δεν ανταποκρίνεται στη διαφημιζόμενη εμφάνιση ή λειτουργία, να αποστείλει το προϊόν πίσω. Η αποστολή ενός προϊόντος, που θεωρείται ελαττωματικό από τον Πελάτη, γίνεται με έξοδα του ίδιου και θεωρούνται δικά του μέχρι να ελεγχθεί από το κατάστημα (διαβάστε από κάτω σχετικά με τα κόστη μεταφορικών και ποιος επιβαρύνεται εάν αποδειχθεί το προϊόν ότι έχει ελάττωμα).

Σε περίπτωση ευθύνης της Επιχείρησης για πραγματικό ελάττωμα ή για έλλειψη συνομολογημένης ιδιότητας του προϊόντος, ο Πελάτης δικαιούται κατ’ επιλογήν του: α) να απαιτήσει, χωρίς επιβάρυνσή του, τη διόρθωση ή αντικατάσταση του προϊόντος με άλλο, εκτός αν μία τέτοια ενέργεια είναι αδύνατη ή απαιτεί δυσανάλογες δαπάνες, β) να ζητήσει μείωση του τιμήματος ή γ) να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση πώλησης. Εάν ο Πελάτης επιλέξει τη διόρθωση ή την αντικατάσταση του προϊόντος η Επιχείρηση οφείλει να προβεί σε διόρθωση ή αντικατάσταση σε εύλογο χρόνο. Επίσης, στην περίπτωση που το προϊόν αποδειχθεί ελαττωματικό, ο Πελάτης δεν επιβαρύνεται με κανένα έξοδο αποστολής ενώ πρέπει και να αποζημιωθεί σε περίπτωση που ήδη έχει χρεωθεί όταν το απέστειλε για να ελεγχθεί από το κατάστημά μας.

Η Επιχείρηση θα αντικαταστήσει τα προϊόντα που αγόρασε ο Πελάτης, σε όλες τις περιπτώσεις στις οποίες με αποδεδειγμένη υπαιτιότητα της Επιχείρησης, παραδόθηκαν στον Πελάτη άλλα ή ουσιωδώς διαφορετικά από αυτά που παρήγγειλε.

Ακυρώσεις

Η παραγγελία σας μπορεί να ακυρωθεί οποιαδήποτε στιγμή εφόσον δεν έχει αποσταλεί. Η ακύρωση γίνεται μέσω τηλεφώνου ή email. Το ποσό επιστρέφεται ακέραιο και χωρίς καμιά επιβάρυνση στον πελάτη. Η επιστροφή των χρημάτων πραγματοποιείται είτε μέσω τραπέζης, είτε μέσω πιστωτικής κάρτας. Εάν δεν προλάβετε και η παραγγελία σας αποσταλεί, τότε ισχύει η περίπτωση επιστροφής προϊόντων. Εάν έχετε πληρώσει με πιστωτική/χρεωστική κάρτα και επιθυμείτε την ακύρωση της συναλλαγής σας και εφόσον δεν σας έχουν αποσταλεί τα προϊόντα, θα πρέπει να μας ενημερώσετε άμεσα εντός 24 ωρών από την εντολή αγοράς, μέσω e-mail ή τηλεφωνικά, για να σας επιστρέψουμε άμεσα το ποσό χρέωσης που έχει γίνει στην πιστωτική/χρεωστική σας κάρτα.

Η ιστοσελίδα προστατεύεται από την υπηρεσία reCAPTCHA και ισχύουν η Πολιτική Απορρήτου και οι Όροι Χρήσης της Google